close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

איך לנקות ג'קוזי מתנפח?

מערכת שורשי אב, תשעט11/08/2019

איך צריך לנקות את הג'קוזי המתנפח והאם יש מוצרי ניקיון מיוחדים למערכת?

תגיות:
האם רכשתם ג'קוזי מתנפח לבית או לחצר? הידעתם כי חובה עליכם לנקות את המערכת כדי לשמור על מים נקיים, צלולים ובריאים לגוף וכדי להסיר חול ולכלוך מרצפת הג'קוזי? איך צריך לנקות את הג'קוזי המתנפח והאם יש מוצרי ניקיון מיוחדים למערכת?
ובכן, ג'קוזי הנקרא בעברית אמבט עיסוי, הוא מעין בריכה קטנה המכילה מים מחוממים לטמפרטורה של 30 עד 40 מעלות צלזיוס. המערכת כוללת משאבה ייעודית להפעלת הג'טים (פיות מיוחדות לזרמי מים), ומפוח אוויר להזרמת אוויר למי האמבט. אפשר לרכוש אמבט עיסוי קבוע לבית, למרפסת ולגינה, אך רבים מעדיפים לרכוש ג'קוזי מתנפח בגלל האפשרות לרוקן את
המים בקלות, לאחסן את המוצר כאשר לא עושים בו שימוש ובגלל הניידות הגבוהה המאפשרת להעביר את אמבט העיסוי ממקום אחד לאחר בקלות וללא מאמץ.

הוראות לניקוי הג'קוזי המתנפח
את הג'קוזי המתנפח כדאי לרכוש רק מיבואן רשמי, אמין ומוכר. יבואן מקצועי המתמחה במערכות ספא וג'קוזי ובבריכות שחייה, מציע מגוון רחב של דגמים ומסייע לכל לקוח לבחור את הדגם המתאים ביותר, הן מבחינת תקציב והן מבחינת מידות, איכות, עמידות, אחריות, גודל ונוחות השימוש והתחזוקה.

כדאי לדעת כי יש מגוון דגמים של אמבטי עיסוי מתנפחים, לכן המומחים לנושא ממליצים לרכוש דגם איכותי ועמיד מתוצרת מותגים מובילים ואמינים כגון: BESTWAY, MSPA ואמגזית. כל יצרן מציע מגוון דגמים מתנפחים בשלל עיצובים מרהיבים ובמידות שונות. יש מערכות ג'קוזי המיועדות לשני אנשים בלבד, מערכות המתאימות ל-4 אנשים ומערכות גדולות ל-6 אנשים או יותר. בהתאם לדגם שהחלטתם לרכוש עליכם לדאוג לניקוי נכון ויסודי של הג'קוזי המתנפח, חשוב להקפיד על הוראות היצרן ובמעמד הרכישה של המוצר כדאי לבקש מנציגי המכירות הסבר מפורט על אופן ניקוי הג'קוזי. מומלץ לרכוש במקום גם ציוד איכותי לניקיון המערכת ולשמירה על איכות וצלילות המים.

הוראות בסיסיות לניקוי הג'קוזי המתנפח:
• בדיקת רמת החומציות (Ph) ורמת הברום במי הג'קוזי, לפחות פעם בשבוע.
• איזון המים לרמת החומציות הנכונה והרצויה, כדאי להיעזר בערכת בדיקה לג'קוזי ביתי.
• פירוק הפילטר מהג'קוזי על פי הוראות היצרן, ניקוי יסודי של הפילטר מלכלוכים שהצטברו באמצעות שטיפה בזרם מים חזק, אפשר להשרות את הפילטר בדלי עם חומר ניקוי ייעודי כדי למקסם את תוצאות הניקיון.
• ניקוי יסודי של תחתית הג'קוזי המתנפח בעזרת שואב ייעודי המיועד לניקוי מערכות ספא וג'קוזי. יש לשאוב שאריות חול ולכלוכים שהצטברו בתחתית הג'קוזי.
• הוספת חומרי חיטוי בהתאם לצורך ועל פי הנחיות היצרן.
• הוספת חומרים לשמירה על מים צלולים ונקיים.

בנוסף, כדאי להחליף את הפילטרים של ה - ג'קוזי מתנפח על פי הוראות היצרן, כך תשמרו על מים נקיים וצלולים ותוכלו לשכשך במים איכותיים ללא סכנה בריאותית. כמו כן, כדאי לרכוש אמבט לרחצת הרגליים כדי לא להכניס חול ולכלוך לג'קוזי, עדיף להתקלח לפני כדי להסיר מהגוף שומנים, לכלוך, אבק ושאריות קרם הגנה העלולים לשמש כמזון לחיידקים במים.
הכתבה באדיבות חברת COOLPOOL המתמחה ביבוא ובשיווק ציוד לבריכות שחייה ולמערכות ספא וג'קוזי, לרבות מוצרים מתנפחים מתוצרת מותגים מובילים בארצות הברית.
הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה